Tuesday, March 4, 2014

Încotro?


 Mulţumesc Ştefan pentru mărţişor!

     Nu luasem cu mine cheia deoarece crezusem că voi găsi uşa deschisă la întoarcere. Am ieşit fără nicio grijă căutând să fac ceva ce să îmi dea un sentiment al utilităţii. Pentru mine utilitatea nu este un lucru egoist, înseamnă doar a fi util pentru ceilalţi. Util prin propria-mi existenţă şi prin acţiunile mele îndreptate spre exterior. Dar nu am găsit pe mulţi aştepându-ma acolo afară. Primisem cândva un sfat banal, un sfat pe care îl primeşte mereu toată lumea de la toată lumea. În esenţă se referea la implicarea în fiecare oportunitate care s-ar ivi ici şi colo, în mare a sunat clişeic, "Trăieşte clipa!". Şi am alunecat într-o trăire a clipei fără să reflectez la toate aspectele şi implicaţiile care decurgeau din ea. Câştigul a fost experienţa, pierderea, ori pierderile, mă voi limita să spun "câteva fire albe". Când mi-am dorit să mă întorc, nu mi-am dorit cu tot sufletul. Greşit! Aici există o disticţie între "mi-am dorit" şi "am vrut". Nu am vrut, doar am dorit. Aş fi vrut să fie posibil. Nu am ştiut însă ce metodă trebuie să pun în aplicare. Dar am găsit-o! Am reuşit să ajung, să mă întorc în faţa uşii. M-a ajutat şi un strop de egoism câştigat pe parcurs. Am ştiut că nu am cheie şi am sperat că se va deschide doar întinzând mâna şi apăsând pe clanţă. Ei, m-am înşelat. Iar acum rătăcesc printre propriile mele "trăiri ale clipei" căutând o nouă direcţie.
    


No comments:

Post a Comment